Z Vašej krajiny nie je možné vytvoriť objednávku. United States

Prípravky na motor

Prípravky na motor

Zľavy

Žiadne produkty so zníženou cenou

Merač kompresie univerzálny /benzín/ JONNESWAY

78/82

nové

Merač kompresie univerzálny /benzín/ JONNESWAY

Viac detailov

Skladom

Pozor: na sklade sú posledné kusy

Čítaj viac...

Tester kompresie spaľovacích motorov JONNESWAY Typ AR020017 Kruhová stupnica Štvorfarebne rozlíšený ukazovateľ s 0 - 300 PSI, 21 kg / cm2, 21 Bar a 2100 kPa. 6" Vysoko odolná podstava 13" pevná a ohybná hadica s vymeniteľnou koncovkou. Merač umožňuje vysokú účinnosť pri jednoduchej manipulácii. Návod na použitie Príprava na meranie Meraný motor musí dosiahnuť pracovnú teplotu. Potom motor vypnite, odpojte vysokonapäťové káble, vedúce ku sviečkam. Vyskrutkujte všetky sviečky z motora, vyčistite závity v motore, kde boli upevnené sviečky. Klapku (vzduchový ventil) karburátora otvorte na plno. Uzemnite vysokonapäťový kábel vstupujúci do rozdeľovača. Zapnite zapaľovanie. Test kompresie Na prenos tlaku vzduchu do meradla môžte použiť tlakovú hadičku s nástavcom naskrutkovateľným miesto sviečky, alebo rúrku s gumeným nástavcom ktorý sa do závitu, v ktorom bola sviečka vtlačí. Obidva tieto nástavce sa na tlakomer pripevňujú pneumatickou rýchlospojkou. Pre vytiahnutie nadstavca z tlakomeru pritiahnite kovový prsteň rýchlospojky smerom ku tlakomeru a vytiahnite nástavec. Pre pripevnenie opäť pritiahnite kovový prsteň rýchlospojky smerom ku tlakomeru a vsuňte nástavec. Tlaková hadička má na jednom konci nástavec do rýchlospojky, na druhom konci šrobovací nástavec do motora. Tento sa skladá z dvoch častí. Pri použití tohto nadstavca najprv odskrutkujte nástavec(1) so závitom zhodným so závitom sviečky od ostatnej časti nadstavca. Oddelenú časť (1) špeciálnym kľúčom pre skrutkovanie sviečok naskrutkujte do motora. Zbytok nadstavca naskrutkujte do naskrutkovanej časti (1) rukou. V niektorých motoroch sa požívajú sviečky s užšími závitmi. V tomto prípade z tlakovej hadičky odskrutkujte nástavec (1), do motora naskrutkujte hadičku bez tohto nástavca. Spustite štartovanie motora, pozorujte ručičku tlakomeru. Štartovanie motora vypnite až keď sa ručička tlakomeru pohne. Zvyčajne treba na to 3 až 4 otáčky motora. Hodnotu ukazovanú na tlakomeri si poznačte. Túto procedúru opakujte pre každý valec spaľovacieho motora, zaznamenané hodnoty porovnajte s údajmi od výrobcu motora. Vyhodnotenie merania Zapísané hodnoty majú aj vzájomnú súvislosť. Kompresia v jednotlivých válcoch by mala byť približne rovnaká. Ak sa jedná o motor s vysokou kompresiou ( nad 10 Bar ), tlak v jednotlivých válcoch by sa nemal líšiť o viac, ako 1 Bar. Ak sa jedná o motor s nízkou kompresiou ( pod 10 Bar ), tlak v jednotlivých válcoch by sa nemal líšiť o viac, ako 0.6 Bar. Možné dôvody komresných rozdielov vo válcoch Malá kompresia: 1. Netesnosť hlavy motora - silný hluk pri chode motora 2. Netesnosť medzi válcami - dva valce spomedzi ostatných budú mať výrazne odlišnú kompresiu, môže sa v nich objaviť chladiaca kvapalina 3. Nedobré dosadanie ventilov 4. Opotrebovanie tesniacich krúžkov na pieste - skúste do válca naliať asi 30 ml hustého oleja. Ak sa kompresia zlepší, sú krúžky opotrebované, ak nie valec je chybný. Vysoká kompresia: Zvyčajne je vysoká kompresia spôsobená kumuláciou karbónu vo válci. Pri tomto jave sa pri chode motora vyskytuje typický zvuk. Tento problém sa dá riešiť brúsením válca. Záruka: 2 roky

14 doporučených produktov: