Z Vašej krajiny nie je možné vytvoriť objednávku. United States
25791
nové
JLM Air Intake & EGR Cleaner 500ml - čistič sania a EGR
Produkt s požadovanými parametrami už nie je na sklade
Pozor: na sklade sú posledné kusy
Dátum dostupnosti:
JLM Air Intake & EGR Cleaner 500ml - čistič sania a EGR
JLM Air Intake & EGR Cleaner 500ml - čistič sania a EGR
Prijímateľ :
* Povinný údaj
alebo Zrušiť
Podrobný popis
JLM čistič sania a čistič EGR čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.
Vlastnosti
- rychlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR
- optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru
- zlepšuje výkon a akceleráciu motora
- redukuje výfukové plyny
- rozpúšta hrdzu, špinu a usadené sadze
- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu
Návod na aplikáciu
1. Zahrejte motor
2. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice zívisí podľa toho, čo bude čistené:
- Nachádza sa medzi turbodúchadlom / medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov)
- Pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom)
- Pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR), podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.
Dôležité:
- Nestriekajte priamo cez medzichladič
- Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.
3. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
4. Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
5. Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu)
6. Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
7. Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice
8. Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu
9. Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty
10. Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
11. Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
12. Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.
Spaľovacie motory musia spĺňať čoraz prísnejšie požiadavky na životné prostredie, musia vypúšťať čoraz menej a menej škodlivé výfukových plynov, ako napríklad oxidy dusíka (NOx). Z tohto dôvodu výrobcovia automobilov neustále vyvíjajú nové pokrokové riešenia. Jedným z riešení je zníženie emisií škodlivých plynov pomocou recirkulácie výfukových plynov (EGR).
S recirkuláciou výfukových plynov sa časť výfukových plynov zachytí a presmeruje do spaľovacích komôr v motore. Špinavé výfukové plyny sa miešajú v motore s čerstvým nasávaným vzduchom. V dôsledku miešania sa množstvo kyslíka vo vstupnom vzduchu znižuje a spaľovacia komora je naplnená plynom, ktorý nepodlieha chemickej reakcii. Výsledkom toho je, že teplo, ktoré vzniká pri spaľovaní, musí byť rozptýlené na väčšiu hmotnosť a následne klesá teplota spaľovania. NOx sa vyskytuje najmä pri vysokých teplotách spaľovania. Pretože teplota spaľovania klesá pri aplikácii EGR, klesá aj množstvo NOx.